Bine aţi venit!

vineri, 9 aprilie 2010

ASA SE RESPECTA ARMATA, DOMNULE BOC !

2 comentarii:

  1. Intr-o aerogara din America, prin sala de asteptare trece un pluton de militari care se intoarce din Irak.
    Calatorii din autogara, se ridica si ii aplauda pe militari, in semn de inalta pretuire.
    Nu le-a reprosat nimeni ca au salarii si pensii "nesimtite", ci i-au apreciat pentru faptul ca poarta o uniforma, ca s-au sacrificat, ca s-au dedica serviciului militar, greu si plin de privatiuni, ca si-au riscat viata.
    Si in Romania poporul iubeste armate, numai micutul Guvern, condus de si mai micutul anonim Boc, manipulat tocmai de... Comandantul Armatei, seamana vrajba, ura si neincredere. Un vechi proverb spune ca cine seamana vant, culege... furtuna.

    RăspundețiȘtergere
  2. vă mulțumesc, blog-ul dvs. este foarte frumos și informativ, Chiar îmi place și i se pare foarte util si interesant, eu sunt vizită la timp prima acest blog si mi se pare foarte frumos, acum i-am de gând să-l împărtășească cu prietenii mei sperăm că ei vor dori, de asemenea ea, păstrați-l în sus
    apreciat
    Start Business

    RăspundețiȘtergere